30 Nisan 2013 Salı

Kız kardeşini boğarak öldürdü

Abla gözaltında...
Gaziantep'te akıllara durgunluk veren bir cinayet işlendi. Abla, tartıştığı kız kardeşini boğarak öldürdü.
Olay, Karataş Mahallesi 421'inci sokakta meydana geldi. 2 çocuk annesi 34 yaşındaki Hatice A. kendisi gibi evli ve 2 çocuğu bulunan kız kardeşi 21 yaşındaki  Aysel Ç.'yi evinde ziyarete gitti. Ziyaret sırasında Hatice A. eşiyle problemler yaşadığı ve şiddet gördüğünü söyleyen kız kardeşine, boşanmasını tavsiye etti. Aysel Ç.'nin bunu kabul etmemesi üzerine abla ile kardeşi arasında tartışma çıktı. Tartışma sırasında Aysel Ç. iddiaya göre ablasını evden kovdu. Bu duruma öfkelenen Hatice A. da kız kardeşinin boğazını sıktı. Bir süre sonra Aysel Ç.'nin hareketsiz kaldığını gören ablası durumu sağlık ekiplerine bildirdi. Ambulansla Gaziantep Üniversitesi Tıp Fakültesi'ne götürülen ve Aysel Ç.'nin öldüğü belirlendi. Ceset otopsi için Adli Tıp Kurumu'na gönderilirken, abla Hatice A. gözaltına alındı.
Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde sorgulanan Hatice A., tartışma sırasında kardeşinin boğazını sıktığını itiraf etti. Eşiyle problemler yaşayan kardeşini ziyarete gittiğini söyleyen Hatice A., "Amacım eşiyle arasının düzelmesine yardımcı olmaktı. Ama o bana hakaret etti ve kovdu. Bir anda öfkelendim ve tartışma sırasında boğazını sıktım. Hareketsiz kaldığını görünce de sağlık ekiplerinden yardım istedim. Öldüğünü öğrenince şoke oldum" dedi.
Hatice A., polis sorgusunun tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edildi.
Kızkardeşini boğarak öldüren Hatice A, savcılık sorgusunun ardından çıkarıldığı nöbetçi mahkemece tutuklandı. Ölen Aysel Ç. ise Adli Tıp Kurumu'nda yapılan otopsi sonrası yakınları tarafından Yeşilkent Mezarlığı'nda toprağa verildi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder